Veelgestelde vragen

1 Klantenservice

1.1 Heeft u vragen?
Bekijkt u dan eerst op deze pagina de veelgestelde vragen. Vaak wordt uw vraag direct beantwoord.

Wordt uw vraag op deze pagina niet beantwoordt?
Neemt u dan gerust contact met ons op! 085-9024922

Het kan voor komen dat we uw vraag niet direct kunnen beantwoorden. 
Wij streven er dan naar om binnen 1 werkdag te reageren. 

Contactformulier
U kunt ook contact met ons opnemen door middel van het formulier aan de rechterkant op de pagina.

E-mail
Wij zijn bereikbaar per mail: info@poppenspecialist.nl of vul hiernaast het contactforumlier in.

Telefoon
Tel:  085-9024922


Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 uur tot 1700 ur.
Op zaterdag kunt ons bereiken van 09.00 uur tot 17.00 uur.
zon en  feestdagen uitgesloten. 

Adresgegevens:
Parallelweg 53a 4043 KH Opheuden
 

2 Algemeen

2.1 Productprijzen
Alle productprijzen genoemd zijn inclusief BTW.

2.2 Kan ik producten ook afhalen?
Jazeker, u kunt bij ons een product afhalen op afspraak.

 
3 Bestellen

3.1 Bestel procedure
Stap 1: Producten selecteren
In onze webwinkel kunt u producten bestellen door middel van de 'In Winkelwagen' knop. Wanneer u een product heeft gekozen wordt u direct doorgestuurd naar uw winkelmandje. Hier heeft u de keus om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestel proces.

Stap 2: Inloggen of registreren
Indien u al eerder geregistreerd heeft kunt u nu inloggen. Wanneer u nog niet eerder heeft geregistreerd kunt u direct uw gegevens invullen of via uw Facebook account dit automatische laten doen en op 'Registreer nu' klikken om verder te gaan met uw bestel proces.

Stap 3: Factuur- en leveringsadres
Hier kunt u uw gegevens die u tijdens het registreren heeft ingevuld zien. Indien uw afleveradres hetzelfde is als uw factuuradres kunt u verder gaan met de bestelling. Wanneer u een ander afleveradres wilt invoeren kunt u op 'Een ander afleveradres invoeren' klikken. Daar kunt u de benodigde gegevens invullen en verder gaan met de bestelling.

Stap 4: Verzendmethode
Hier selecteert u welke verzendmethode u wilt gebruiken voor uw bestelling. Na het selecteren van de verzendmethode kunt u verder gaan met de bestelling.

Stap 5: Betaalmethode
U heeft hierbij de keuze uit: Betalen via iDEAL, Mister Cash en vooruit betaling.

Stap 5: Bestelling controleren en bevestigen
Nu bent u aan het einde van het bestel proces. U kunt nu al de ingevulde gegevens controleren en de bestelling bevestigen. Zodra de bestelling bevestigd is, ontvangt u van ons een email met de factuur.

3.2 Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ik doen?
Het gebeurt weleens dat u een fout maakt bij uw bestelling. Gebeurt dit, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen dan altijd uw bestelling aanpassen of annuleren.

3.3 Ik heb een vraag over de status van mijn bestelling
U kunt de status van uw bestelling volgen door in te loggen. 

In de sectie 'Mijn account' vindt u de status van uw bestelling onder de tab 'Mijn bestellingen'. U wordt ook via de email op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.
 

3.4 Voor welke tijd moet ik bestellen om  het de volgende dag thuis te ontvangen?
Als u voor 15.00 uur bestelt wordt deze dezelfde dag nog verzonden, mits het product op voorraad is. Over het algemeen worden de artikelen de dag na verzending bij u afgeleverd door DPD.

Meer informatie met betrekking tot verzenden kunt u vinden op de pagina 'Verzenden en retourneren'.
 

4 Betaling

4.1 Ik heb een vraag over de betaling
Voor vragen over betalingen en betaalmethoden verwijzen wij u graag door naar de pagina 'Betaalmethoden'.

De status van uw bestelling en het factuuradres kunt u terug vinden in de sectie 'Mijn account'.
Mocht uw vraag op deze manieren niet beantwoord zijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het formulier aan de rechterkant op deze pagina.
 
5 Verzending en levering

5.1 Ik heb een vraag over de verzending en/of levering
Voor vragen met betrekking tot de verzending en levering verwijzen wij u graag door naar de pagina 'Verzenden en retourneren'.
 

6 Retourneren

6.1 Ik wil een product retourneren
Voor vragen met betrekking tot retourneren verwijzen wij u graag door naar de pagina 'Verzenden en retourneren'.
 

7 Privacy

7.1 Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Voor alle informatie met betrekking tot uw gegevens en privacy verwijzen we u graag door naar de pagina 'Privacy Policy'.
 

8 Annulering

8.1 Ik wil mijn bestelling annuleren
Indien u uw bestelling wenst te annuleren dan kunt u een email of bericht sturen naar onze klantenservice. Een bericht sturen naar onze klantenservice kan door het formulier aan de rechterkant op deze pagina in te vullen. 
Indien u een email wenst te sturen dan kan dit naar info@poppenspecialist.nl

Vermeld in uw email of bericht altijd uw bestelnummer en om welk product of producten het gaat. Onze klantenservice zal uw bestelling dan annuleren en als er eventueel extra benodigde informatie nodig om de annulering door te zetten dan zal onze klantenservice contact met u opnemen.

8.2 Creditering
Indien u een annulering doorvoert dan zal het openstaande bedrag binnen 30 dagen worden gecrediteerd. Het aankoopbedrag zal worden gecrediteerd naar een bank- of girorekening.
 

9 Klachten

9.1 Klachten
Indien u een klacht heeft richting Poppenspecialist schriftelijk in te dienen.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, emailadres en ordernummer naar:

Poppenspecialist
Parallelweg 53A
4043 KH Opheusden

Bij poppenspecialist worden binnen een termijn van 2 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 2 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Speelgoed de Betuwe zal reageren op de klacht per email.